31 juli 2011

Det bedste tip mod løg-fingre

Tandpasta tandpasta tandpasta – og ohh yes, det virker!!!

Tandpasta mod selv de ækleste løg-ildelugtende fingre

Tandpasta
- det bedste tip mod løg-fingre
Ingredienser
Tandpasta
Tandpasta
Tandpasta

Opskrift
1) smør godt ind
2) skum op med lidt vand
3) skyl af
4) og vupti, mint-fingre i stedet J

Selv efter jeg var kommet igennem denne kæmpe portion af løg til en stor gryde sammenkogt ret, kunne tandpasta fjerne løglugten fra mine fingre. Så hvis du ikke kendte til dette tip i forvejen – så prøv det af. Det virker!!!

Og egentlig brugte jeg ikke særlig meget, så jeg er ret forbavset over effekten….

Tak til min gode ven Margeir for tippet – det er guld værd J

Tadaaahh,
LevSundtNU

6 kommentarer:

  1. Sjovt tip - det har jeg aldrig prøvet, men det vil jeg da gøre næste gang! :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er noget spøjst, og jeg tvivlede selv på det... men det virker - når fingrene tørrer op, så er der ingen lugt af løg længere!

    Skulle også virke mod chili og hvidløg - men det har jeg ikke selv afprøvet endnu :)

    KH Ditte

    SvarSlet
  3. Prøv evt. kun at vaske fingerne i koldt vand, og se hvor stor effekt det har :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg tror det virker engang i mellem, og så er der bare de der gange hvor der skal lidt mere til ;)
      KH Ditte

      Slet
  4. Joan Graakjær24 marts, 2014 21:27

    efter sigende kan det også fjerne sugemærker efter en lidt for nærgående kavalér :)
    Ellers kan en minihakker til en stavblender med fordel bruges :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Joan - den havde jeg så ikke hørt før ;)
      KH Ditte

      Slet