24 januar 2011

Min bløde orange smoothie

Jeg elsker farven af denne smoothie! Og selvom den faktisk er fyldt med gulerødder, så smager den virkelig godt. Så finder du en meget moden mango i supermarkedet, så skynd dig at få fingrene i den og lav denne skønne bløde orange smoothie. Du vil ikke fortryde at få serveret gulerødder på denne måde. Og husk at nyde synet af den lækre smoothie, inden du når at drikke den hele. Velbekomme J

Lækker orange smoothie med gulerødder

Min bløde orange smoothie
- med gulerødder
Ingredienser
1 virkelig moden mango
1 lille moden banan
2-3 gulerødder
Soyamælk
Vaniljekorn

Opskrift
Skræl og skær gulerødderne i mindre stykker, smid dem i en blender og blend dem så fint som muligt. Hvis der er brug for det, så hæld lidt soyamælk i blenderen sammen med gulerødderne. Fyld dernæst alt det saftige kød fra den modne mango, bananen, vaniljekorn og lidt ekstra soyamælk i blenderen. Den lækre bløde orange smoothie blendes færdig og serveres med det samme.  

Du kan gøre smoothien lidt ekstra kølig ved at blende et par isterninger eller et par stykker frossen mango, melon eller ananas med. Eksperimenter endelig med ingredienserne, så du varierer din kost og finder frem til dine helt egne favorit smagsindtryk.

Ellers vil jeg bare sige, at jeg håber du vil forsøge dig med denne smoothie, da jeg selv elsker den og finder det meget lettere og sjovere at få en god portion rå og friske gulerødder indarbejdet i min kost på denne måde.

God for din mave, dine øjne og din sjæl!

Jum jum,
LevSundtNU

Ingen kommentarer:

Send en kommentar